Svašta lepo vas od jutros čeka na Instagramu, koji je izgleda rešio da ugasi sve ostale

Od danas više nećete imati potrebe ni za jednom drugom platformom

666

Instagram je ponovo krenuo u napad na Snapchat, FaceTime i slične aplikacije, pošto je danas objavio da je uveo video pozive, preneo je Techcrunch. Ova opcija zvanično je najavljena još u maju, ali sada je počela da dolazi na iOS i Android. Sada ćete moći da obavljate video pozive putem opije Instagram Direct, a u njima će moći da učestvuje do četiri prijatelja.

To nije jedina novost od sada na Instagramu. Čitajte dalje da vidite šta sve od sad imate na ovoj društvenoj mreži.

Instagram sada ima „storije“, poruke, Live, IGTV, a sada i video pozive, tako da ova platforma može da postane „Katica za sve“ za svojih milijardu korisnika i njihove društvene potrebe. Ovo ogrokno proširenje funkcionalnosti tokom poslednje dve godine se itekako isplaćuje.

TechCrunch prenosi podatke SimilarWeba da je prosečni korisnik u SAD u septembru prošle godine provodio 29 minuta dnevno na instagramu, a danas se to popelo na čak 55 minuta. Više vremena znači i veći potencijal za preglede i prihode za podružnicu Facebooka, čiju je vrednost Blumberg procenio na 100 milijardi dolara, a koja je kupljenja 2012. za manje od milijardu.

Jedna od boljih opcija Instagram videa je što možete da smanjite prozor i nastavite da „bazate“ po fidu bez prekidanja poziva. To stvara nove mogućnosti za zajedničko istraživanje „tajmlajna“ dok ste na vezi. Vašem pozivu se može priključiti više ljudi, ali pozive možete i odbiti ako ne želite više ljudi.

Možete pozvati bilo koga pritiskom na kameru u video pozivu, a blokirane osobe ne mogu da zovu vas.

Instagramova veza sa četiri osobe i dalje je manje od konkurencije. Snapchat nudi 16 učesnika u konverzaciji, FaceTime 32 od jeseni kada dođe iOS 12, Houseparty osam, sa neograničenim brojem paralelnih soba, dok u Facebook Messengeru može da učestvuje do šest ljudi u video pozivu, a još 50 može da sluša audio.

Instagram takođe donosi još dve nove opcije koje je ranije obećao. Strana „Explore“ sada će biti podeljena u tematske kanale sa povezanim sadržajem. Ranije je ova strana bila izmešani pregled nasumičnog sadržaja jednog od 200 miliona dnevnih korisnika, sa jednom opcijom: „Snimci koji će vam se možda svideti“.

Instagram kanali, ilustracija

Sada korisnici mogu da vide horizontalni red kanala na vrhu, podeljenih u teme. Neki od njih su algoritamski podeljeni u kolekcije „Za vas“, na primer: Sport, humor, životinje, umetnost…Korisnik sada može da odabere kanal, a onda gleda tematski izbor. Tu je i biranje po „heštegovima“, a treba znati da svaki kanal možete staviti na „mute“ ako vam dosadi.

Opcija da se lakše pronađe zanimljiv sadržaj može biti od ključnog značaja za nove korisnike, pošto ova platforma stalno raste, a cilj joj je da bude najpopularnija od konkurencije.

Instagram, efekti za kameru, ilustracija

I, na kraju, ali ne najmanje važno, Instagram je doneo efekte za kameru koje su napravili partneri platforme: Arijana Grande, BuzzFeed, Liz Koshy, Baby Ariel i NBA. Ako pratite neki odo ovih naloga, videćete njihove efekte u kameri za „storije“, a tu možete i da probate kako vam stoje ako ih vidite kod prijatelja. Na ovaj način drugi nalozi mogu da prave svoje filtere i efekte koji neće zatrpavati kameru za „storije“.

Izvor Techbrif
Možda Vam se takođe svidi:
Loading...