Od danas predaja zahteva za obeštećenje od agencije „SAB“, evo i kako!

Turisti koji su ovog leta uplatili aranžman u agenciji "SAB" ostali su i bez para i bez letovanja.

453

Sve oštećene putnike Juta obaveštava da od danas, pa u narednih 45 dana, mogu da podnesu zahtev za obeštećenje. Direktor Jute Aleksandar Seničić očekuje da će ceo proces, uključujući i isplatu obeštećenja biti završen do kraja avgusta.

Direktor Jute Aleksandar Seničić u razgovoru za RTS objasnio je kakva je procedura i koliko će novca biti vraćeno oštećenim putnicima.

„Odštetni zahtev može na dva načina da se preda. Prvi način je da se sa Jutinog sajta skine odštetni zahtev, popuni, odštampa i uz još tri dokumenta, a to su ugovor o putovanju, dokaz o uplati i garancija putovanja, stavi u koverat i pošalje DDOR-u, na poštanski faks koji piše na našem sajtu. Drugi način je da se u jednoj od 100 poslovnica osiguranja DDOR-a koliko ih je u Srbiji, popuni zahtev i uz ona tri već pomenuta dokumenta preda u poslovnici.

Oštećenih putnika ima negde oko šest hiljada i u finansijskom smislu odštetni zahtev je vredan 589 hiljada evra. Putnicima će biti obeštećeno između 50 i 60 odsto.

„Ja verujem da sada sa nekim novim saznanjima koje imamo i pregovorima koje vodimo sa osiguravajućom kućom, možemo da dođemo do jednog više nego zadovoljavajućeg procenta, a to je negde između 80 i 85“, rekao je Seničić i dodao da isplate kreću početkom avgusta.

„Do kraja avgusta bi trebalo da bude završen kompletan proces. Samo da napomenem da bi u redovnoj proceduri, koja bi išla preko osiguranja, to trajalo nekoliko puta duže“, zaključio je.

Izvor RTS
Možda Vam se takođe svidi:
Loading...