Potez poznatog brenda naljutio je javnost, sada su promenili odluku

282

Britanski luksuzni modni brend Barberi objavio je da više neće spaljivati neprodatu robu vrednu milione funti niti će koristiti pravo krzno za svoje kolekcije nakon negodovanja javnosti koje je dovelo u pitanje ekološki kredibilitet kompanije. O reakciji javnosti više možete da pročitate OVDE.

Brend, koji treba da lansira svoju prvu kolekciju koju potpisuje njihov novi dizajner Rikardo Tiši, saopštio je da je posvećen tome da postane društveno i ekološki odgovorna kompanija nakon što je priznao da je u svojoj prošloj finansijskoj godini spalio neprodatu robu vrednu 28,6 miliona funti, prenosi Rojters. O tome možete više da pročitate OVDE.

Barberi je takođe naveo da će slediti druge luksuzne brendove, kao što su Versaće, Guči i rodonačelnica etičke mode, Stela Makartni, i eliminisati u svojoj proizvodnji prirodno krzno zeca, lisice, vizona i azijskog rakuna.

„Moderan luksuz znači biti društveno i ekološki odgovoran. To je glavni kredo za nas u Barberiju i ključ za naš dugoročni uspeh“, rekao je glavni izvršni direktor Marko Gobeti.

Izvor Tanjug
Možda Vam se takođe svidi:
Loading...