Prodat jedan od najpopularnijih YouTube kanala

Da li kreatori opet mogu da se nadaju velikom novcu od tradicionalnih medija?

46

Jedan od najpopularnijih YouTube kanala prodat je u vlasništvo trojici veterana iz industrije zabave koji su ranije imali veze sa Diznijem i Teletabisima, preneo je Blumberg.

Kanal Little Baby Bum je deveti najgledaniji na YouTubeu, a sigurni smo da njega ne treba posebno predstavljati svim roditeljima sitne dece koji kubure sa vremenom. Njegov video od 54 minuta koji je kompilacija raznih uspavanki i pesmica je 20. najgledaniji video u istoriji YouTube, a trenutno ima više od 2,1 milijarde pregleda.

Little Baby Bum sada je kupila agencija Moonbug, koja će ga iskoristiti da proba da kupi druge kompanije zasnovane na YouTubeu u želji da se izgradi i uveća resurse, prenosi Blumberg.

Moonbug je osnovao investitor i bivši zaposleni u Dizniju Rene Rektman, kao i Alfred Čab i Džon Robson iz WildBraina, divizije kanadske DHX Media, koji kontroliše razne dečije brendove, kao što su Ben 10, Popaj i Teletabis. Oni su na konkursu izneli bolju ponudu od četiri druge kompanije.

Rektman je već bio deo jednog od najvećeg posla u istoriji YouTubea: prodaju Maker Studiosa Dizniju, koji je za mrežu od desetina hiljada kanala platio 650 miliona dolara.

Kompanije tipa Maker su bile nekad popularna meta tradicionalnih medija, koji su želeli da bolje razumeju YouTube, koji je trebalo da služi kaoput ka velikoj publici na internetu, koja bi mogla možda da se vrati tradicionalnoj televiziji ili da ostane na internetu.

Tako smo u prošlosti videli da DreamWorks Animation kupuje AwesomenessTV; Dizni Makera, zatim ProsiebenSat.1 The Collective, a RTL Grupa StyleHaul.

Iako su YouTube prodaje dostigle ukupnu vrednost od 10 milijardi dolara, video kreatori i kompanije na sajtu imaju velikih problema da pronađu sličan uspeh. Većina ovih mreža otpušta zaposlene i pokušava da pronađe nova tržišta. Pomenuti AwesomenessTV je pre nekoliko godina procenjen na 650 miliona dolara, a ovog leta je prodat za mali procenat te sume.

Novi vlasnici Little Baby Buma planiraju da prenesu ovaj brend na tradicionalnu televiziju, kao i da naprave epizode na osnovu likova koji se pojavljuju u YouTube videima. Oni nameravaju da zaposle još ljudi i tako povećaju produkciju sa dva videa nedeljno na pet.

Stari vlasnici kanala prema kupoprodajnom ugovoru nemaju pravo da proizvode bilo kakav sadržaj namenjen deci ubuduće.

Izvor Techbrif
Možda Vam se takođe svidi:
Loading...