Ljajić poručuje: Lidl – najpozitivnija stvar koja je mogla da se dogodi!

509

Potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Rasim Ljajić izjavio je da je ovo period najboljih ekonomskih i političkih odnosa Srbije i Turske, kao i da je to rezulatat intezivne diplomatske i političke aktivnosti, prenosi „Blic“.

Ljajić je u Dnevniku RTS naveo da dobrim odnosima Srbije i Turske doprinose česti susreti predsednika Aleksandra Vučića i turskog predsednika Redžepa Tajipa Erdogana.

„Ja sam u više navrata o tome govorio da ovo je period najboljih ekonomskih i političkih odnosa, to je rezulatat pre svega jedne intezivne diplomatske i političke aktivnosti i opredeljenja da se očuva stabilnost i, sa druge strane, da se povećaju svi vidovi ekonomske i privredne saradnje dve zemlje“, rekao je ministar.

On je ukazao je da je opredeljenje Srbije da te odnose dodatno unapređuje i u tome vidimo naš ekonomski i politički interes.

Na pitanje ili razloga da bilo ko u regionu i Evropi sa podozrenjem gleda na takve odnose dve zemlje, Ljajić kaže da zemlje regiona može da razume, jer svi zavide zašto najveći deo turskih kompanija dolazi u Srbiju.

„Stvorili smo takav ambijent, odlične političke odnose, pravnu regulativu, poslovnu klimu za te ljude, predvidljivost poslovanja i sve je to uticalo da turske kompanije dolaze više u Srbiju nego u sve ostale zemlje regiona. Ko može da zameri jednoj maloj Srbiji što želi da ima najbolje odnose sa jednom velikom Turskom, tržištem od 80 miliona ljudi, sa značajnim političkim uticajem mi taj uticaj ne koristimo ni za šta drugo nego za očuvanje stabilnosti i mira u regionu, a ekonomsku saradnju ćemo, verujem, intezivirati u narednom periodu“, naveo je ministar.

Na pitanje da li će dolazak „Lidla“ dugoročno uticati na snižavanje cena, Ljajić je rekao da smo „tradicionalno majstori da najpozitivniju stvar problematizujemo i dovedemo u pitanje“.

„Ovo je najpozitivnija stvar koja je mogla da se dogodi. Priča sa pilićima, gužvama u „Lidlu“ sve je pokušaj potpune diskreditacije jednog krajnje pozitivnog projekta. Nema drugog načina za obaranje cena osnovnih proizvoda osim konkurencije“ rekao je ministar.

On je ukazao je da se dolaskom „Lidla“ pojačava konkurencija, kao i da će svi morati da se bore za svog kupca kako bi omogućili veći izbor i pristupačnije cene.

– „Lidl“ ovim aktivnostima samo pokušava da nađe svoje mesto na tržištu, siguran sam da će tih akcija biti tokom cele godine i da će drugi pribegavati sličnim akcijama jer se bore za kupce“, naveo je Ljajić.

Izvor Blic
Možda Vam se takođe svidi:
Loading...