Novinari su izabrali najkomunikativnije funkcionere i javne ličnosti

261

Rasim Ljajić, Zorana Mihajlović, Branko Ružić, Rodoljub Šabić, Igor Jurić i Novak Ðoković, bili su najkomunikativniji državni i politički funkcioneri i javne ličnosti u Srbiji u 2018. godini.

To su pokazali rezultati tradicionalnog istraživanja „Novinar – Vaš prijatelj“ o kvalitetu odnosa s medijima i novinarima organizacija i javnih ličnosti u Srbiji, a koje je u decembru prošle i januara ove godine sprovela PR agencija „Pragma“.

Među javnim ličnostima koje su 2018, prema mišljenju 300 novinara najrelevantnijih srpskih medija, vidljivo promenile svoj imidž u odnosu na prethodni period, nezavisno od toga da li „na bolje“ ili „na gore“, izdvojili su se premijerka Ana Brnabić, Ivica Dačić, Dragan Ðilas, Borko Stefanović i gradonačelnik Beograda dr Zoran Radojičić, saopštila je „Pragma“.

Navodi se da su među državnim i političkim institucijama najbolje odnose s medijima imali: Privredna komora Srbije, Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, Vladina kancelarija za KiM, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Ministarstvo odbrane, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka.

U kategoriji gradskih institucija i preduzeća, najupečatljiviji su Beogradski sajam, JKP „Zelenilo – Beograd“ i Turistička organizacija Beograd, a od profitnih (privrednih) organizacija koje su najbolje komunicirale s medijima, izdvojila se kompanija Koka-kola, saopštila je „Pragma“.

Među neprofitnim organizacijama novinari su izdvojili Fondaciju „Tijana Jurić“, a od sportskih Fudbalski savez Srbije, Košarkaški savez Srbije i Vaterpolo savez Srbije.

Organizovani događaji, koji su prema oceni anketiranih novinara obeležili prošlu godinu u Srbiji, jesu Vojna vežba „Vek pobednika“ i utakmice FK Crvena zvezda u Ligi šampiona.

U tradicionalnom istraživanju „Novinar – Vaš prijatelj“ koje, krajem svake godine, sprovodi PR agencija „Pragma“, ispitanici analiziraju kvalitet odnosa s medijima organizacija i javnih ličnosti u više kategorija: državne institucije, političke organizacije, privredne i neprivredne organizacije, političke i ostale javne ličnosti, a biraju se i organizacije koje imaju najbolje kanale i sredstva komunikacije s novinarima.

Izvor Tanjug
Možda Vam se takođe svidi:
Loading...