Za vikend otvorena Grdelica, a sada su „Koridori Srbije“ uputili apel, jer vozači rade nešto šokantno!

3.107

„Koridori Srbije“ apeluju na građane da se ne zaustavljaju u tunelima na novootvorenoj deonici južnog kraka Koridora 10 u Grdeličkoj klisuri i da ne prave „selfije“, jer time ugrožavaju i svoju bezbednost i bezbednost drugih učesnika u saobraćaju.

Od kada je minulog vikenda otvorena deonica kroz Grdelicu, pojedini vozači kršeći saobraćajne propise zaustavljaju svoja vozila u tunelima, što automatski aktivira alarme u operativno-tehničkom centru, zbog čega posebne ekipe izlaze na teren kako bi pomogle vozaču, koji se, međutim, zaustavio da fotografiše tunel, put…

„Nije dozvoljeno zaustavljanje vozila, jer to automatski aktivira alarme u tehničko-operativnom centru, a samim tim posada kreće da pomogne vozaču koji se zaustavio u niši za havarisana vozila“, kaže za Tanjug direktor sektora za izgradnju u „Koridorima“ Aleksandar Senić.

On je apelovao na vozače da poštuju saobraćajne propise i navodi da vozila mogu da se zaustave u tunelu za na to predviđenom mestu jedino ako vozila imaju ozbiljan tehnički problem, odnosno, ako dođe do kvara.

FOTO TANJUG / RADE PRELIC

„Ako se ispostavi da se zaustavio da bi slikao selfi, onda je to veliki problem za bezbednost ljudi, posade iz tehničkog centra, kao i za druge učesnike u saobraćaju“, upozorava Senić.

Objašnjava da razume potrebu građana da fotografišu novoizgrađenu deonicu i navodi da je od otvaranja prošlog vikenda ovo preduzeće dobilo značajan broj poziva i čestitki povodom završetka radova i svečanog otvaranja.

Savladana Grdelica: Sve što treba da znate ako kolima putujete u Grčku

Šef projekta „Jug“ u preduzeću „Koridori Srbije“ Leonid Vuković podseća da je brzina na autoputu kroz Grdeličku klisuru u delu od petlje Grdelica do petlje Vladičin Han ograničena na 100 kilometara na čas, što je, kaže, u skladu s brdsko-planinskim terenom kroz koji prolazi ova deonica.

Kada je reč o tunelima, podseća, maksimalno dozvoljena brzina je 80 kilometara na čas.

Objašnjava da zbog skučenog prostora klisure, projektnom dokumentacijom nisu predviđena odmorišta, ali i da postoje mesta, hoteli s parkingom, gde je moguće da vozači stanu i odmore se.

Možda Vam se takođe svidi:
Loading...