Rešenje na vidiku: Svi kupci Nefe, koji su ostali bez robe, neka pripreme ove podatke, evo i zašto

173

Kompanija „Nefa nameštaj“ objavila je danas da njen kol centar počinje sa prikupljanjem podataka o kupcima koji su platili, a nisu dobili nameštaj.

„Zbog događaja u poslednjim danima poslovanja Nefe, moramo obnoviti podatke kako bismo bili sigurni da će svi kupci biti evidentirani. Prikupljanje podataka će trajati do kraja ove nedelje“, navode iz Nefe.

Kupci se mogu javiti na telefon +381 612 031 458, a iz kompanije naglašavaju da će zbog očekivanog velikog broja poziva broj verovatno povremeno biti zauzet.

Zato pozivaju kupce da im, radi što brže obrade informacija, putem SMS-a na navedeni broj ili mejlom na adresu nefa.info.eu@gmail.com, pošalju sledeće podatke:

– ime i prezime

– kontakt telefon

– broj porudžbine (MPF)

– kontakt e-mail

Radno vreme kol centra je od ponedeljka do petka od 8.30 do 16.30 časova, a SMS i e-mail kupci mogu poslati 24 sata dnevno.

Po završenom prikupljanju podataka, operateri Nefe će sledeće sedmice kontaktirati kupce, kako bi im ponudili rešenje.

Haos zbog prevare nekoliko stotina ljudi: „Nefa“ nameštaj razgrabljen, a očajni kupci imaju samo jedno pitanje

Ovakav razvoj događaja najavio je u petak Vitalij Sergejev, direktor kompanije „Hollodex“ u Beogradu, koja je pre desetak dana zatvorila pogone u Vranju i Somboru u kojima je bilo zaposleno oko 550 radnika. Naime, on je tada iz Rusije poručio da će sva potraživanja kupaca i zaposlenih biti obezbeđena.

„Grupa kompanija Nefa u Srbiji posluje od 2017. i to na osnovu privatnih ulaganja, bez ikakve pomoći države. Vlasnici su kroz redovna ulaganja u srpsku privredu investirali pet miliona evra iz sopstvenih sredstava, a od države nismo dobili ni jedan dinar. Nažalost, niz pogrešnih finansijskih i menadžerskih odluka izazvao je ozbiljne probleme po obe kompanije. Finansijska kontrola koja je skoro sprovedena pokazala je da je dalje poslovanje nemoguće bez gomilanja dugova. S tim u vezi iskreno se izvinjavamo našim kupcima, zaposlenima, dobavljačima i partnerima“, saopštili su u kompaniji „Hollodex“.

Oglasio se vlasnik fabrike nameštaja iz Rusije, ima novu poruku za kupce i zaposlene u Srbiji

Kako su naveli, trenutno rade na sprovođenju plana isplate obaveza prema kupcima i dobavljačima.

„Želimo da napomenemo da su nam interesi naših kupaca prioritet i iskreno nam je žao što su zbog nas pretrpeli veliki stres. Vlasnici kompanije su izdvojili sredstva za obeštećenje kupaca”, naveli su u ovoj ruskoj kompaniji.

Vlasnik „Spilita“ objavio kada počinje uplata sredstava za isplatu potrošača u Srbiji

Izvor Blic
Možda Vam se takođe svidi:
Loading...