Posao više nije izgovor da ne vežbate

111

Ako je čovečanstvo nešto naučno istraživalo, onda je to ljudsko zdravlje, odnosno način da se živi zdravije, kvalitetnije i duže. Ne pričamo ovde samo o medicini, niti o prevenciji, već o opštem kvalitetu života.

Svake godine stigne nam po neka nova studija koja naučnim metodom „otkriva toplu vodu“, odnosno dokazuje da je vežbanje zdravo. Štaviše, vežbanje je u naprednim društvima postalo i deo opšte kulture: od teretana i džogiranja na Zapadu, dok joge i Tai-Čija na Dalekom Istoku.

Globalna svest o vežbanju i zdravlju podignuta je dotle da sadašnji roditelji male dece svoje potomke upisuju u nove sportske škole u kojima se ne bave nekim posebnim sportom, već se razvija koordinacija, stiču navike kad je vežbanje u pitanju i, uopšte, usađuje se svest da vežbanje treba da bude sastavni deo života, onaj koji donosi isključivo dobrobit i ništa drugo.

Zaposleni i zauzeti ljudi i studenti odavno se oslanjaju na svoje „gedžete“: telefone koji broje korake, fitnes narukvice za trčanje, plivanje ili bicikl, kao i pametne satove koji mere puls, kvalitet spavanja ili podsećaju svoje vlasnike da na svakih sat vremena ustanu i prošetaju malo, jer se zna da je dugo sedenje štetno.

Sportska kultura ušla je i u poslovne prostore i korporacije. Da ne pominjemo imena, ali smo svi čitali o velikim korporacijama koje svojim zaposlenima obezbeđuju stolove za stajanje, šalju sistemsko obaveštenje da se prošetaju po pet minuta na sat vremena ili nešto treće. Naravno, svaka iole veća firma u svojim poslovnim zgradama ima teretanu ili vežbaonicu ili neke zakupljene sportske terene.

Neke kompanije shvatile su promociju zdravog života još ozbiljnije i rešile da ga promovišu i van svog radnog prostora, odnosno na sve radne ljude, jer, kao što smo rekli, vežbanje je dobro za sve.

Jedna od tih kompanija u Srbiji je i SBB, vodeći kablovski operater u zemlji, koji je ove godine, osim dodatnih kanala i još bržeg interneta, odlučio da se ozbiljnije posveti promociji zdravog života, ne samo kod svojih zaposlenih, već kod svih građana Srbije.

SBB je zato pokrenuo kampanju „Znaš da možeš“, u sklopu koje je podržao sportske trke „SBB Serbia Business Run“. Ovo je sportsko-poslovni događaj čija je namera da podigne svest o važnosti aktivnog života, odnosno sportskih aktivnosti.

Prve biznis trke ove godine održane su u aprilu u Subotici, odnosno Kragujevcu. Posle Bačke i Šumadije, radni svet imaće priliku da trči i u najvećim gradovima Srbije – Beogradu, Nišu i Novom Sadu.

„SBB Serbia Business Run“ će u Beogradu ispratiti proleće trkom 13. juna, a onda i leto u Nišu, 19. septembra. Poslednja trka u sklopu kampanje „Znaš da možeš“ održaće se 10. oktobra u Novom Sadu.

Iako se ovaj događaj zove „trka“, on nije takmičarskog karaktera, pošto iz kompanije kažu da su pobednici svi koji učestvuju. Staze su dugačke pet kilometara i namenjene su i prilagođene rekreativcima, a pobednik je svako ko stigne na cilj.

SBB nije nov u svetu trčanja, pošto je bio jedan od ekskluzivnih sponzora Beogradskog maratona, najprestižnije trke u Srbiji. Očekuje se da će u „SBB Serbia Business Run“ do kraja godine učešće uzeti više stotina kompanija iz Srbije.

Možda Vam se takođe svidi:
Loading...