Novog auto-puta još nema na aplikacijama za navigaciju, evo na šta vozači moraju da se oslone

92

BEOGRAD – Prva vozila su prošla novom deonicom auto-puta Miloš Veliki. Nekoliko hiljada vozila je već prošlo kroz naplatnu rampu i uključilo se na auto-put u Mislođinu.

Vozači su dobro informisani i zadovoljni su što će im do Čačka trebati svega sat vremena, prenosi RTS.

Zbog auto-puta će, međutim, biti opterećenija mesta od Čukaričke padine do Bariča.

Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kaže da vozači sada prolaze kroz Umku i Moštanicu, koje su naseljena mesta, i da moraju da vode računa o dozvoljenoj brzini zbog pešaka.

U decembru bi situacija trebalo da se promeni jer će biti otvorena nova deonica Surčin–Obrenovac.

Nov auto-put je urađen po savremenim standardima, ali vozači moraju biti savesni i pažljivi. Okanović se nada da će statistika Ibarske magistrale, na kojoj su od 2001. godine 452 osobe stradale, otići u zaborav.

Ukazuje i da mobilne aplikacije koje vozači često koriste, još nisu ažurirane i ne prepoznaju novi auto-put, tako da će vozači neko vreme morati da se oslanjaju na saobraćajnu signalizaciju.

Stanje je ovog jutra redovno i u tunelu Brančić, kažu u operativnom centru u kom posmatraju taj tunel. Ivan Terzić, glavni inženjer baza podataka, kaže da oni preko savremenog softvera i sistema video-nadzora mogu na vreme da uoče sve incidente i blagovremeno reaguju.

„Ovo za nas nije ništa novo. Već tri godine besprekorno funkcionišemo u tunelu Šaran. Nije bilo teških nezgoda u tunelu i imamo fantastičnu saradnju sa svim službama za hitne intervencije“, rekao je Terzić.

Putarina se neće naplaćivati do 1. septembra, a zatim će iznositi 420 dinara za putnička vozila. Vozila će uglavnom moći da dostižu brzinu do 130 kilometara na čas, ali na nekim deonicama neće smeti da se prelazi 80 kilometara na sat.

Izvor RTS
Možda Vam se takođe svidi:
Loading...