Sud presudio: Informer Obradoviću da plati 200.000 dinara odštete

279

BEOGRAD – Viši sud u Beogradu doneo je presudu po kojoj su izdavač i odgovorni urednik dnevnog lista Informer dužni da isplate 200.000 dinara za povredu ugleda i časti predsednika Dveri Boška Obradovića.

Tužba je podneta zbog teksta u kome se Obradović optužuje da je „prodao članove Glavnog odbora Dveri (Draganu) Đilasu“ i da je to „deo tajne američke operacije Hologram“, saopštio je taj pokret.

Kako su Dveri navele, u obrazloženju presude navodi se da informacije u tekstu „nemaju za cilj informisanje javnosti i omogućavanje kritike rada političara, već imaju za cilj tendenciozno omalovažavanje ličnosti tužioca“ kao i „stvaranje senzacionalizma, što je suprotno interesu javnosti i podobno za povredu časti i ugleda“.

U obrazloženju se dodaje da su informacije o tome da je Obradović „prodao“ članove Glavnog odbora te stranke Đilasu da bi „prećutno podržao izdaju Kosmeta“, „apsolutna neistina, bez ikakvog osnova u realnosti“.

Navodi se i da tuženi prilikom postupka nisu imali nijedan dokaz da su objavljene informacije istinite, niti su informacije pre objavljivanja proverene kod najmanje dva nezavisna izvora, kako nalaže Кodeks novinara.

Izvor N1
Možda Vam se takođe svidi:
Loading...