Građani negodu zbog reklama: Zaklanjaju im vidik, prijave „pljušte“, a folije na vozilima gradskog prevoza i dalje stoje

78

Odluka koju je doneo Sekretarijat za gradski javni prevoz krajem 2018. godine o zabrani postavljanja reklamnih obaveštenja na svim staklenim površinama ne poštuje se ni ove godine.

Uprkos propisima, ulicama i dalje saobraćaju vozila gradskog prevoza „potpuno obučena“ u reklame.

Autobusi, tramvaji, trolejbusi idealno su mesto za reklamiranje, dnevno pređu nekoliko hiljada kilometara i prevezu nekoliko hiljada putnika, ali pojedinim putnicima reklame smetaju.

Redakciji „Novosti“ požalili su se sugrađani koji su se na liniji 31 i 95 vozili potpuno izlepljenim autobusima, a kako su nam ispričali, najveći problem im je što ne vide stajalište, pa ga neretko i promaše.

„Iznerviram se kada uđem u autobus čija su stakla prelepljena reklamama. Osim što ne vidim ništa, nekoliko puta sam imala mučninu dok sam se trudila da vidim gde se nalazim i kada treba da izađem, gledajući kroz one rupice“,  ispričala je sugrađanka K. A.

Ne manjka ni broj prijava na servisu „Beokom“. I ovde su se ljudi žalili, osim na prozore, i na prelepljena vrata autobusa.

Jedan od odgovora Gradskog saobraćajnog preduzeća bio je da je na vozilu došlo do problema usled nesporazuma u izradi idejnog rešenja, koje je na maloj površini imalo netransparentnu foliju.

„Uočeni problem je rešen u roku od nekoliko dana korekcijom, postavljanjem adekvatne folije, koja je u skladu sa zakonom“, rekli su iz ovog preduzeća.

Iako se u saopštenju navodi da je folija uklonjena, naši reporteri zatekli su je na nekoliko autobusa koji saobraćaju na liniji 31 i 95.

Veliki broj tramvaja, poznatijih kao „španci“, u potpunosti je prekriven baš na ovaj način.

Cena za celu pokrivenost zglobnog autobusa i trolejbusa je 22.680 dinara, bez PDV-a.

Od svih vozila, najviše vredi „španac“, a za celu pokrivenost potrebno je izdvojiti 81.000 dinara, takođe bez PDV-a.

Izvor Večernje novosti
Možda Vam se takođe svidi:
Loading...