Ogorčena majka gimnazijalaca iz Čačka uputila pismo ministru Šarčeviću

1.459

Kako je reforma obrazovanja donela gimnazijalcima čak 17 nastavnih predmeta, majka gimnazijalaca iz Čačka je zbog tolikog broja predmeta uputila pismo ministru Šarčeviću, koje se velikom brzinom proširilo društvenim mrežama i dobilo podršku velikog broja ljudi.

Pismo majke iz Čačka okačeno je i na oglasnoj tabli škole koju njena deca pohađaju, a ona je na Tviteru prokomentarisla rečima: „Nisu svi kukavice. Ipak je moja bivša škola sačuvala deo hrabrosti i integriteta građenog od 1837. godine“.

Pismo prenosimo u celosti:

Poštovani gospodine Šarčeviću,

Ako trenutno niste u solarijumu možda će vam neko od Vaših posilnih dati na uvid ovo pismo jedne poprilično besne majke dvoje gimnazijalaca. U ovom trenutku, moja deca me obaveštavaju da noćas neće spavati, jer zbog Vaše genijalne reforme obrazovanja imaju osamnaest predmeta, sedam časova svakoga dana (osim dana kada imaju deset časova).

Zbog toga im je dan od 24 časa kratak za sve obaveze koje imaju, druženje, izlasci i bavljenje vanškolskim aktivnostima misaona imenica.

Kako Vas nije sramota? Sedite u Vladi punoj lažnih diplomaca i plagijatora koji za svo vreme školovanja nisu učili koliko ovi šesnaestogodišnjaci za sedam dana. Kradete im detinjstvo i mladost, zašto?

Da bi im se škola smučila i da kada dođe vreme za fakultet budu demoralisani, umorni a bez dovoljno znanja?

Četiri nova predmeta smišljena da obezbede dovoljan fond časova za profesore zaposlene preko partijske linije čine da deca ne mogu da se posvete u potrebnoj meri predmetima zbog kojih su upisali prirodno-matematički smer.

„Jezik, mediji, kultura“, preko potreban predmet u zemlji medijskog mraka, rialiti programa i nepismenih botova? Dobro je što se niste setili da udžbenik iz ovog predmeta pišu Beba Popović i Željko Mitrović.

„Održivi razvoj“, licemerno je mala reč. Gurate reke u cevi, u druge prosipate otpadne vode, treće prodajete. Sečete drveće, sve prekrivate betonom, mi smo kolonija koja ne može da se održi a kamoli da se razvija.

„Pojedinac, grupa, društvo“, to ima logike. Deca treba da uče o zemlji u kojoj sve zavisi od pojedinca koji preko poslušne grupe upravlja društvom?

„Umetnost i dizajn“, o umetnosti valjda uče na časovima likovnog, muzičkog i književnosti? Osim ako ne mislite ne naprednu, dadaističku umetnost ružnog i dizajniranja stvarnosti u režiji jednog čoveka?

Čujem da uvodite i obavezno predškolsko obrazovanje za trogodišnjake. Kasno je to, da razmislite da uvedete obavezno predškolsko obrazovanje od jaslica?

Možda tako uspete da sprečite decu da nauče da misle i postanu građani po vašoj meri, navodi se u pismu majke iz Čačka.

Izvor Beta
Možda Vam se takođe svidi:
Loading...