Lidl odgovorio Zorani Mihajlović

Povodom izjave potpredsednice Vlade i predsednice Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost, oglasila se kompanija Lidl Srbija

BEOGRAD – Kompanija Lidl Srbija saopštila je večeras da njihova marketinška kampanja „Savršen par“ kojom se promoviše otvaranje Lidl prodavnica u Srbiji nema za cilj da bilo koga omalovažava i da veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola.

Povodom izjave potpredsednice Vlade i predsednice Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorane Mihajlović u kojoj se poziva „Lidl“ da još jednom razmisli o poruci koju ženama šalje kroz svoju marketinšku kampanju, ta kompanija navodi da im je žao što je u delu javnosti shvaćena na način na koji nisu nameravali.

Kompanija Lidl Srbija navodi da je ideja kampanje da promoviše ono po čemu je Lidl prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta.

U saopštenju se objašnjava da se kao glavni promoteri, u kampanji pojavljuju dva lika, eksperti za kupovinu i da su oba lika prikazana kroz više pozitivnih osobina.

Oni u nastavku kampanje, koji će uskoro biti emitovan, postaju deo života naših potrošača i aktivno im pomažu da donesu dobre odluke pri kupovini, navodi se u saopštenju Lidla.

„Povezivanje bilo kog od likova sa samo jednim atributom, nije bila naša namera. Raspodela njihovih ‘ekspertiza’ jednostavno je potekla od roda reči u srpskom jeziku, gde je kvalitet muškog roda, a cena – ženskog“, ukazuje Lidl.

Kažu da kao odgovorna kompanija, u svim segmentima poslovanja poštuju princip ravnopravnosti i duboko cene napore svih institucija, organizacija civilnog društva i pojedinaca koje ulažu u stvaranje društva ravnopravnih ljudi sa jednakim mogućnostima.

„Kompanija Lidl zalaže se za iste vrednosti i veliku pažnju posvećuje jednakom uvažavanju oba pola“, ističe se u saopštenju.

Mihajlović je ranije danas pozvala kompaniju „Lidl“ da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama u Srbiji.

LidlReklamaŽeneZorana Mihajlović
Komentari (0)
Add Comment